Free cookie consent management tool by TermsFeed Policy Generator

Kariéra

NÁZEV POZICE: Referent oddělení osiv

Jste pečlivá osoba, která má ráda ve všem pořádek a systém? Baví Vás zemědělská problematika? Nechybí Vám akčnost, komunikativnost a práce s lidmi je něco, co Vás nabíjí a těší?

Pokud jste si na tyto otázky odpověděli ano, pak Vám nabízíme možnost stát se naším novým kolegou na pozici referent oddělení osiv.

Pracovní náplní této pozice je:

  • nákup a prodej osiv kukuřice, slunečnice, řepky a drobných semen

  • komunikace s obchodními partnery

  • podpora firemních obchodních zástupců, komunikace s vedoucími skladů

  • příprava smluv, evidence jejich plnění, příprava podkladů k fakturaci

  • prezentace firmy na polních dnech

Naše představa o Vás:

  • máte předchozí zkušenosti z obchodní oblasti a vzdělání zemědělského směru

  • jste samostatní a těší Vás, když si agendu můžete vést po svém

  • jste důslední, pečliví a rádi komunikujete s lidmi

  • láká Vás stále něco zlepšovat

  • nechybí Vám nadšení a energie

  • milujete výzvy, rádi se rozvíjíte a učíte nový věcem

Pokud si plácneme, na co se můžete těšit:

  • na spoustu zajímavé a různorodé práce, která nebude vždy lehká a v každém případě bude znamenat výzvu

  • na zapálený a nadšený tým, který táhne za jeden provaz a ve kterém nechybí legrace a prima atmosféra

  • na inspirující pracovní prostředí a komunikaci s kolegy napříč celou firmou.

Pokud Vás tato nabídka oslovila, zašlete nám svůj životopis.

Eva Pšikalová, tel.: 549 522 641, mob.: 721 457 651, info@elita.cz

 

Název pozice: Vedoucí účetního oddělení

Co Vás čeká:

-          Odpovědnost za zajištění vedení účetní a daňové agendy, za jejich metodiku a správnost a odpovědnost za konsolidaci ve skupině

-          Odpovědnost za jednání s daňovým úřadem, bankami a dalšími institucemi

-          Komunikace s klienty, obchodními partnery

-          Příprava a kompletní zpracování měsíční/roční uzávěrky

-          Příprava podkladů a spolupráce s daňovým auditorem

-          Pravidelná kontrola splatnosti pohledávek a závazků, urgence nezaplacených pohledávek

-          Zpracování bankovních příkazů

-          Odpovědnost za správu majetku

-          Zpracování včasných, aktuálních a přesných zpráv o stavu a výsledcích podnikového hospodaření

-          Příprava finančních analýz, prognózování a doporučování pro rozhodování ředitele podniku

-          Sledování změn v daňových předpisech

-          Vedení, motivaci, hodnocení a kontrolu výkonu podřízených oddělení

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:

-          VŠ/SŠ vzdělání ideálně ekonomického nebo finančního směru

-          Praxe v oblasti ekonomiky, controllingu, financí nebo auditu

-          Znalost podvojného účetnictví a daňové problematiky

-          Velmi dobrá znalost práce na PC, Microsoft Office, Excel

-          Znalost účetního programu Premier výhodou

-          Zodpovědnost, pečlivost, samostatnost

-          Schopnost a ochota učit se novým věcem

-          Velmi dobré organizační a komunikační schopnosti a dovednosti

-          Týmového ducha

Co Vám můžeme nabídnout:

-          Zajímavé finanční ohodnocení

-          Odměny v závislosti na dosažených výsledcích

-          Přátelský kolektiv a příjemné pracovní prostředí ve stabilní a prosperující české společnosti

-          Příspěvek na stravování, 5 týdnů dovolené, příspěvek na penzijní připojištění, občerstvení na pracovišti, mobilní telefon, notebook, firemní akce, mimořádné odměny za životní jubilea, vzdělávací kurzy, školení,

-          Pracovní smlouva na dobu neurčitou

Zaujala Vás tato pracovní pozice? Nevázejte a pošlete nám Váš životopis.

Eva Pšikalová, tel.: 549 522 641, mob.: 721 457 651, info@elita.cz

Chcete být informováni o novinkách z Elity?

Zanechte nám zde svůj e-mail a dostávejte novinky do své schránky.